Dobrý den,

s nabídkou lepší pozice na internetových vyhledávačích mě oslovil pan Krappmann.

Týkalo se to prezentace v katalogu www.atlasfirem.info a dalších portálech Info.

Nemám zatím zkušenosti, co se týče placených kampaní na internetu, a proto bych uvítal Vaši radu, popřípadě nějakou zkušenost nejen s tímhle portálem.

Zajímalo by mě, jestli je vážně lepší si za upřednostnění připlatit (zdali to opravdu zvýší návštěvnost stránek) a jestli ano, tak u jakých portálů doporučujete zakoupit přednostní pozice - jde mi o výhodný poměr ceny ku reálnému výsledku (zvýšení návštěvnosti).

Osobně bych si představoval tak, aby po zadání pro mě zajímavých klíčových slov vyjela moje www stránka zhruba do 10. pozice. 

Předem děkuji za Vaše názory a komentáře.


Filipovský P.

2 komentáře:

  1. Děkuji za skvělou spolupráci a přeji všechno nejlepší do Nového roku!

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší a nejlevnější reklama jakou jsem zatím měl. Již po dvou týdnech byla vidět vyšší návštěvnost na webu.

    OdpovědětVymazat